תמונה על עץ – פוטובלוק

המתנה הפופולרית ביותר!

ניתן לומר באופן חד משמעי כי קיים מספר בלתי מבוטל של אנשים שבוחרים ללכת על האפשרות של תמונה על עץ כמתנה אישית ומיוחדת לאדם קרוב. בפועל, לא קשה להבין למה, במיוחד לאור העובדה כי להדפסה על בלוק עץ  מגוון רחב של יתרונות משמעותיים. שכן, במידה ותכירו את כלל היתרונות השונים המגיעים יחד עם המתנה הזו, תוכלו להפיק מהמתנה לא מעט מחמאות מרגשות. הכוח טמון בידיים שלכם, עליכם רק לוודא כי אתם מבצעים בו שימוש נבון וחכם.

על מנת להקל עליכם בתהליך, ריכזנו עבורכם מספר המלצות חשובות שיש להתייחס אליהם טרם הדפסת התמונה על בלוק עץ, המלצות שבמידה ותיישמו – תוכלו להיות בטוחים כי תבצעו את הבחירה האידיאלית ביותר עבורכם. נדגיש כי כלל ההמלצות תקפות לכלל סוגי הבלוקים הזמינים בחנות שלנו.

איכות התמונה להדפסה על בלוק עץ

בימים אלו את רוב התמונות אנו מצלמים במכשיר הטלפון, בעיקר מכיוון שהוא זמין ונמצא עלינו כמעט בכל רגע.

רוב המצלמות בטלפונים הניידים של כיום מצלמות באיכות די טובה היכולה גם להתאים להדפסה על בלוק עץ, אך לעיתים כשמעבירים תמונות בוואטסאפ האיכות נפגמת. זאת מכיוון שתוכנת הוואטסאפ שואפת לחסוך מקום באחסון ולשפר את מהירות השליחה של הטלפון ולכן מצמצמת את גודל ואיכות התמונה.

אך אל דאגה גם לזה יש פתרון, אצלנו בטופ סלפי יש כלי עריכה מיוחדים לשיפור איכות התמונות שלכם ולהכנתם להדפסה על עץ בצורה הטובה ביותר ולכן ניתן לשלוח אלינו מגוון רחב של תמונות וכן גם תמונות שהגיעו אליכם בוואטסאפ.

איכות התמונה משפיעה רבות על התוצאה הסופית בהדפסה על עץ
איכות התמונה משפיעה רבות על התוצאה הסופית בהדפסה על עץ

נוכחותם של אחרים בתמונה

מיותר לציין כי ברוב המוחלט של המקרים בעת בה אנו מדברים על הדפסה על בלוק עץ, ניכר כי הכוונה תהיה מתנה עם תמונה מודפסת המיועדת כמתנה לאדם קרוב. ולכן, עליכם לוודא כי בתמונה אותה אתם בוחרים להדפיס על גבי הבלוק לא יהיו אנשים אחרים שעלולים לתפוס פוקוס מיותר. ההמלצה המרכזית תהיה כי בתמונה יהיו אתם יחד עם האדם עבורו מיועדת המתנה, כך תוכלו להעצים את הריגוש בקבלת המתנה וכמו גם, להעניק תחושה ייחודית ואישית יותר. במקרה ויש תמונה ייחודית שאותה אתם רוצים להדפיס אך יש בה אנשים מיותרים, אל דאגה, אצלנו בטופ סלפי כחלק מהשרות של הדפסה על בלוק עץ אנו מבצעים גם התאמה גרפית מקצועית של צבעים וכן של עריכה והסרת דמויות מיותרות ובנוסף ניתן להזמין גם אפקטים מיוחדים ומדליקים על התמונות.

מגוון רעיונות ועיצובים להדפסה על בלוק עץ

מחפשים רעיונות נוספים?

צרו קשר ואנו בטופ סלפי נשמח לעזור לכם להחליט על המתנה המושלמת.

נגישות

מידות של תמונות קנבאס