זכרונות יקרים מפז

תמונות ישנות במרבית המקרים יהיו תמונות מיוחדות ומזכרות שלא ניתן להיפרד מהם בקלות, שכן ברוב המוחלט של המקרים נעדיף לשמור עליהם מכל משמר. ניתן לומר כי כמעט לכולנו קיים אוסף אלבומים אשר חבוי לו באחד האחרונות. אלבומים המציגים תמונות ישנות ובלויות מאירועים בעבר, אירועים כמו חתונות, ימי הולדת, לידות וכן הלאה. תמונות אשר מסמלות עבורנו כל כך הרבה ומהוות ערך סנטימנטלי לא קטן לכלל בני המשפחה.

מסמכים אלו לעיתים עשויים להינזק ואף להיקרע במשך השנים, אך ניתן לומר כי בימים אלו ישנה האפשרות לתקן. יחד עם הקדמה והתפתחות העידן הטכנולוגי, בעזרת תוכנות העיצוב השונות, נתין למעשה לקחת מסמך או לחילופין תמונה ישנה, גם אם היא בלויה ולשחזר אותה בצורה אסתטית ומקצועית וכמובן להדפיס אותה בהגדלה איכותית על קנבס. במאמר הבא ריכזנו עבורכם את כל המידע הרלוונטי שיש לדעת בכל הנוגע לשחזור , חידוש והגדלת תמונות לגודל גדול המודפסת על בד קנבס.

חידוש תמונות ישנות

תהליך חידוש תמונות ישנות על גבי קנבס הינו תהליך מעט מורכב, תהליך שיש לבצע באופן זהיר ומקצועי, על מנת לא לגרום נזק לצילומים המקוריים וכדי לשחזר אותם בצורה המקצועית ביותר. לכן, מוטב כי תפנו לגורם אמין ומקצועי על מנת להבטיח כי אכן תקבלו את התוצאה הרצויה והמתאימה ביותר עבורכם, כדי לחסוך לכם זמן יקר, אנו בטופ סלפי נשמח להציע לכם שירות אמין ואדיב במחירים נוחים, שירות שמתבצע על ידי צוות מקצועי על הצד האיכותי והטוב ביותר. באמצעות מגוון טכנולוגיות שונות בתעשיית חידוש ושחזור תמונות ניכר כי ניתן להתגבר על מגוון רחב של פגמים שונים בתמונות ולהגיע לתוצאה הטובה ביותר.

הגדלה ושיפור האיכות

מלבד היכולת לתקן פגמים שונים כגון כתמי אור, קמטים, אזור שנקרע, כתמי צבע או כל בעיה אחרת, אפשר לומר כי בעזרת צוות המומחים של טופ סלפי תוכלו גם להגדיל את התמונה לגודל גדול יותר בצורה ניכרת מהתמונה המקורית.

כמו כן רוב התמונות שאנו מצלמים בטלפון אינם מתאימים להדפסה בגודל גדול כמו פוסטר לשם כך צריך לעשות הגדלת תמונה בצורה ממוחשבת תוך שמירה על איכות התמונה בכדי להתאים את התמונה לגדול שיתאים להדפסה בגודל גדול.

חשוב לציין כי בעזרת הטכנולוגיות הקיימות כיום בתחום שיפור איכות התמונות ניתן לתקן כמעט כל פגם אפשרי ולהגדיל תמונה בצורה איכותית ביותר.

בסיום התהליך נוכל לשלב את התמונות בקיר תמונות משפחה בעל אופי ייחודי המתאים לנו.

למגוון אפשרויות עיצוב קיר תמונות משפחה לחצו כאן >

פנו אלינו עוד היום וקבלו הצעת משתלמת לשחזור והגדלת תמונה איכותית

נגישות

מידות של תמונות קנבאס